POLITYKA ZWROTÓW

Zgodnie z art. 27 Ustawy i prawach konsumenta każdy klient ma prawo zwrotu towaru zakupionego bez podania przyczyny w terminie 14 dni licząc od dnia doręczenia zamówienia.

Jeśli chcesz skorzystać z takiej możliwości, wystarczy, że w ciągu tego czasu prześlesz na adres: sklep@muchasiada.pl wypełniony i podpisany formularz zwrotu oraz w ciągu kolejnych 14 dni odeślesz zamówiony towar wraz z formularzem.

Ważne:

  • na poinformowanie nas o  zwrocie masz 14 dni od momentu otrzymania towaru,

  • wypełniony i podpisany formularz wyślij na adres: sklep@muchasiada.pl,

  • towar wraz z wypełnionym formularzem oraz z dowodem zakupu (potwierdzenie przelewu, faktura, mail) prosimy odesłać na adres korespondencyjny Eko Madin Sp. z o.o , ul. Pochyła 13, 43-502 Czechowice-Dziedzice,

  • koszty zwrotu towaru pokrywa klient,

  • po otrzymaniu towaru zwracamy równowartość towaru oraz poniesione koszty wysyłki,

  • nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.

POLITYKA REKLAMACJI

Staramy się, by nasze produkty były najwyższej jakości i spełniały Wasze oczekiwania w użytkowaniu. Mimo, że na co dzień jesteśmy łagodni jak baranki, to surowo podchodzimy do kontroli jakości naszych produktów. Gdyby jednak się okazało, iż popełniliśmy błąd, a Ty sam chcesz zgłosić uwagi, skontaktuj się z nami, a wspólnie znajdziemy rozwiązanie.

Zgłoszenia z tego tytułu można dokonać najlepiej poprzez wypełnienie i podpisanie formularza reklamacji towaru znajdującego się poniżej i przesłania go na adres: sklep@muchasiada.pl

Ważne:

  • towar wraz z wypełnionym formularzem oraz z dowodem zakupu (potwierdzenie przelewu, faktura, mail) prosimy odesłać na adres korespondencyjny Eko Madin Sp. z o.o, ul. Pochyła 13, 43-502 Czechowice-Dziedzice,

  • reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni,

  • poinformujemy Cię e-mailem lub telefonicznie o sposobie jej rozwiązania,

  • w przypadku uznania reklamacji za zasadną, wymienimy wadliwy produkt na wolny od wad, usuniemy wadę lub zwrócimy równowartość na konto,

  • dostarczenie towaru z zaakceptowanej reklamacji odbywa się na koszt sprzedawcy.

Produkt dodany do ulubionych

W celu poprawienia jakości usług korzystamy z plików cookies. Pozostając na stronie, wyrażasz zgodę na wykorzystanie tej technologii.